اختتامیه دومین جشنواره تابستانه شهربازی ژوپیتر

جشنواره

اختتامیه دومین جشنواره تابستانه شهربازی ژوپیتر

مراسم قرعه کشی دومین جشنواره تابستانه شهربازی ژوپیتر پس از ماه ها جمع آوری برگه های قرعه کشی بالغ بر ۲۲۰۰۰ عدد و ارائه خدماتی بینظیر به مراجعه کنندگان در تمامی ایام هفته ، در حضور عده کثیری از میهمانان گرامی برگزار شد.

این مراسم بعد از ظهر یکشنبه ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۸ در سالن شماره ۷ پردیس سینمایی کورش مال برگزار گردید و با برنامه هایی شاد و مفرح میزبان میهمانان گرامی بود.

این مراسم در حضور مدیران عالی رتبه از جمله مدیر عامل محترم کورش مال جناب آقای مهندس میرعالی ، مدیر عامل سرزمین بازی ژوپیتر جناب آقای مهندس دارابی و مدیر عامل پردیس سینمایی کورش جناب آقای مهندس جمشیدی برگزار گردید.

در مراسم قرعه کشی جشنواره، مدیر عامل محترم کورش مال جناب آقای مهندس میرعالی به نمایندگی از مسئولین ، در رابطه با چگونگی روند بهبود خدمات تفریحات و سرگرمی در کورش مال به سخنرانی پرداختند.

پس از انجام قرعه کشی جشنواره در حضور میهمانان و مدیران مجموعه ، جناب آقای سید عباس سید ابوطالبی به عنوان برنده جایزه ویژه جشنواره یک دستگاه پژو ۲۰۶ اعلام شد و توسط مجریان برنامه در حضور میهمانان با ایشان تماس تلفنی برقرار گردید. همچنین در این مراسم ، جوایز متعددی از قبیل ۶ کارت شارژ ۵۰۰ هزار تومانی طی قرعه کشی بین حضار به شرکت کنندگان اهدا گردید. در پایان مراسم نیز به تمامی شرکت کنندگان در مراسم قرعه کشی ، کارت های ۹ بازی اهدا شدتا پس از مراسم نیز در شهربازی ژوپیتر اوقات خوشی را سپری کنند.

 

 

 

 

 

بدون نظر!

نظر خود را به اشتراک بگزارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.