سینما ۹ بعدی شهربازی ژوپیتر ( واقعیت مجازی )

واقعیت مجازی

سینما ۹ بعدی شهربازی ژوپیتر ( واقعیت مجازی )

یکی از جذابترین بازی های شهربازی ژوپیتر ، سینمای ۹ بعدی است که طرفداران پروپا قرص خود را دارد. بازیهای این دستگاه بر پایه واقعیت مجازی ( Virtual Reality ) بوده و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تجربه‌ای خارق‌العاده را برای هر فرد ایجاد می‌کند. به همین دلیل بر آن شدیم تا جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با این دستگاه واقعیت مجازی ، گزیده ای از بازیهای آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

۱. آتلانتیس ، امپراتوری گمشده ( ATLANTIS , the lost empire )

آتلانتیس، شهری افسانه‌ای در زیر آب… به مانند یک ماجراجو در تلاطم اقیانوس آرام غوطه‌ور شوید و در جست و جوی شهر افسانه ای آتلانتیس تمام تلاش خود را به کار گیرید. این سفر بسیار سخت خواهد بود . مراقب کوسه ها و ماهی های گوشتخوار باشید. آنها با سرعتی باورنکردنی به دنبال شما می‌آیند. این بازی یکی از بازی های پرطرفدار دستگاه ۹D به شمار می‌رود و تجربه‌ای خارق‌العاده را در بستر اقیانوس برای شما رقم خواهد زد. اگر به دنبال ماجراجویی در زیر اقیانوس هستید، حتما این بازی را امتحان کنید.

۲. دیوانگی در بیمارستان ( Hospital Frenzy )

شما در سردخانه‌ی یک بیمارستان متروک به هوش می‌آیید. از همان ابتدا صداهایی عجیب به گوش می‌رسد. از همین لحظه باید هرکاری که در توانتان هست انجام دهید تا از این بیمارستان به سلامت بیرون برید. این کار به راحتی صورت نمی‌گیرد و باید از اتاق های ترسناک ، مردگان متحرک ، اشباح خطرناک و … بگذرید تا جان سالم به در ببرید. ذهنتان به گونه‌ای درگیر می‌شود که دیگر فرق میان واقعیت و دنیای مجازی را تشخیص نمی‌دهید. اگر به دنبال یک بازی سراسر هیجان و ترس هستید ، دیوانگی در بیمارستان را امتحان کنید.

۳. پارک ژوراسیک ( Jurassic Park )

منطقه ای مملو از گودزیلاها و هیولاهای ترسناک که همگی برای گرفتن شما به دنبالتان هستند. در این بازی که سراسر هیجان و ماجراجویی در پارک ژوراسیک هست شما باید توسط یک اسلحه از خود محافظت کنید و با سرعت هر چه بیشتر فرار کنید. علاوه بر گودزیلاها ، حشرات غول پیکر و ترسناک نیز در کمین شما هستند. اگر به دنبال یک بازی سراسر هیجان هستید، پارک ژوراسیک را حتما امتحان کنید.

۴. مومیایی ( The Mummy )

شما در اهرام مصر هستید. طلسمی باستانی تمام مومیایی ها را از قبرستانشان بیدار کرده است. شما باید تمامی آنها را از بین ببرید تا طلسم باطل شود. تفنگ خود را در دست بگیرید و برای یک جدال نفس گیر با مومیایی های شرور آماده شوید. این بازی یکی از ترسناکترین بازی های سینما ۹ بعدی محسوب شده و طرفداران خاص خود را دارد .

۵. سرزمین زامبی ها ( Zombie Land )

به دلیل پخش یک ویروس خطرناک در دنیا ، تمام انسانها در سراسر جهان به شکل زامبی درآمده‌اند. تنها یک پناهگاه وجود دارد که امن است. شما هر طور که شده باید به این پناهگاه برسید تا در امان بمانید. شهر در محاصره زامبی هاست. فشنگ های خود را بردارید ، تفنگ خود را پر کنید و آماده یک ماجراجویی پر از هیجان در برابر زامبی ها شوید. خانواده شما در پناهگاه منتظرتان هستند.

۶. نابودگر ( Terminator )

ربات ها توسط یک برنامه مخرب آزاد شده اند و دیگر از انسان فرمان نمی‌گیرند. ارتش بزرگ ربات ها در حال پیشروی برای نابودی کره زمین است . باید به هر ترتیبی که شده جلوی آنها را بگیرید. این بازی که برگرفته از نسخه سینمایی نابودگر است یک بازی سراسر هیجان در بستر جنگی فضایی است.

۷. کریسمس مبارک ( Merry Christmas )

نزدیک سال نو میلادی هست. شما به عنوان بابانوئل قصه‌ی ما باید سوار بر سورتمه‌ی جادویی خود بشید و بر فراز آسمان بتازید. کودکان منتظر هدیه های خود هستند که باید از دودکش خانه آنها به دستشان برسانید. این بازی که مخاطب خاص کودک خود را دارد ، یکی از بهترین بازیهای سینمای ۹ بعدی شهربازی ژوپیتر است.

 

بدون نظر!

نظر خود را به اشتراک بگزارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.