راهنمای خرید آنلاین در شهربازی ژوپیتر

خرید آنلاین

خرید آنلاین در شهربازی ژوپیتر

شهربازی ژوپیتر در راستای صرفه جویی در زمان برای خرید شارژ امکان خرید هر مبلغی از سایت را با تخفیفات ویژه و هیجان انگیز فراهم آورده است و شما در هر زمان و هر ساعتی میتوانید با مراجعه به سایت مبلغ دلخواه خود را شارژ کنید.

برای یک خرید موفق در سایت شهربازی مراحل زیر را طی کنید:

۱- ورود به سایت شهربازی 

برای خرید آنلاین در ابتدا باید به سایت شهربازی ژوپیتر به آدرس :https://familyjupiter.com/contents/buy_charge/ مراجعه کنید.پس از وارد شدن به سایت شهربازی در صفحه اصلی بر روی دکمه خرید آنلاین و زیر منوی شارژ دلخواه کلیک کنید

۲- اطلاع از میزان تخفیفات 

توجه داشته باشید قبل از خرید در صفحه مربوطه روی گزینه اطلاعات بیشتر کلیک کنید در لایت باکس باز شده می توانید از چگونگی تخفیفات پله ای بر حسب میزان شارژ اطلاع پیدا کنید و بتوانید خرید موفق تری داشته باشید و تخفیف بیشتری دریافت کنید.

۳-خرید شارژ به مبلغ دلخواه

پس از مشاهده جدول تخفیفات، مبلغ دلخواه خود را برای شارژ وارد کنید و روی دکمه “خرید” کلیک کنید پس از آن وارد صفحه”کارت خرید من”می شوید میتوانید با وارد کردن شماره تلفن همراه خود در فیلد مقابل آن خرید آنلاین سریع انجام دهید.

توجه داشته باشید در صورت داشتن کد تخفیف خرید اینترنتی شما باید در ابتدای ورود به سایت ثبت نام انجام دهید و در قسمت شارژ دلخواه کد خود را در کادر مربوطه وارد کنید در صورتی که کد ندارید این قسمت را خالی بگذارید.

۴- پرداخت

پس از وارد کردن شماره همراه خود و انتخاب درگاه پرداخت بر روی دکمه خرید اینترنتی کلیک کنید و پس از وارد کردن اطلاعات بانکی خود بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید.

عملیات شما با موفقیت انجام شد و کد خرید جهت ارائه به صندوق خرید اینترنتی در شهربازی ژوپیتر و دریافت کارت بازی پیامک می شود.

واحد پشتیبانی شهربازی ژوپیتر همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۳ شب پاسخگو و راهنمای شما در خرید آنلاین می باشد.

بدون نظر!

نظر خود را به اشتراک بگزارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.