۱۰ بهترین بازی اندروید رایگان ۲۰۱۹+دانلود

بهترین بازی اندروید

۱۰ بهترین بازی اندروید رایگان ۲۰۱۹
وقتی وارد Google Play می‌شوید با حجم عظیمی از بازیها در ژانرهای مختلف مواجه می‌شوید. ولی موضوع اصلی اینه که کدوم یک از این بازیها شما را تا مدتها درگیر خودش می‌کند و کدوم بازیها حتی ارزش یک بار امتحان کردن هم ندارن. ما در اینجا سعی کردیم تا ۱۰ مورد از بهترین بازی اندروید رایگان را همراه با لینک دانلودشان برای شما طرفداران سرسخت بازیهای اندروید آماده کنیم. با ما همراه باشید…

 

۱) Happy Glass ( بهترین بازی سال ۲۰۱۸ )
بازی معروف و دوست داشتنیه Happy Glass که بهترین بازی سال ۲۰۱۸ شناخته شد و تا به امروز یکی از چالش برانگیز ترین و بهترین بازیهای اندروید است. لیوان شما ناراحته بخاطر اینکه خالیه… ماموریت شما اینه که تو هر مرحله یک خط از سمت منبع آب به لیوان بکشید بطوریکه آب منبع داخل لیوان بریزد. هر مرحله از بازی که تموم میشه ، مرحله‌ی بعدش با کلی سختی دیگه میاد سراغتون که باید با استراتژی ازش رد بشید. اینم بدونید که این بازی تا به امروز بیشتز ۵۰ میلیون بار نصب شده است. این یعنی اینکه این بازی طرفدارای زیادی داره… بازی Happy Glass با امتیاز خوب ۴.۳ از ۵ هم اکنون در گوگل پلی موجود است.برای دانلود این بازی  اینجا  را کلیک کنید.

 

بهترین بازی اندروید

۲) Tank Stars ( جنگ تانکهای کوچولو… )
این بازی که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد تا به امروز بسیاری از طرفدارای بازیهای Challenging را به دور خودش جمع کرده است. شما در یک سوی زمین جنگ هستید و تانک دیگر که دشمن شما است در سوی دیگر. باید با نشانه گیری و زمانسنجی خوب تانک رقیب را منهدم کنید و به مرحله‌ی بعد بروید. هرچقدر که جلوتر می‌روید رقابت برای شما سخت تر می‌شود. این بازی با امتیاز خوب ۴.۲ از ۵ هم اکنون در گوگل پلی موجود و به صورت کاملا رایگان برای پلتفرم اندروید عرضه شده است که می‌توانید آن را از  اینجا  دانلود کنید.

 

بهترین بازی اندروید

۳) Rider ( رانندگی بر فرار مسیرهای نورانی… )
برای کلی سرعت و چرخش های پشت سر هم در هوا آماده باشید… حرکتهای رایدر با سرعتی دیوانه وار در مسیرهای بی پایان دنیای رایدر.  این بازی در سال ۲۰۱۸ به صورت کاملاً رایگان برای پلتفرم اندروید عرضه شد و در مدت کوتاهی نزدیک به ۶۰ میلیون نصب در سرتاسر دنیا به دنبال داشت. تمام توان خود را بکار گیرید تا بهارین رکورد را ثبت کنید. این بازی با امتیاز خوب ۴.۵ از ۵ هم اکنون در گوگل پلی موجود است و شما می‌توانید این بازی را به صورت کاملاً رایگان از اینجا دانلود کنید…

 

بهترین بازی اندروید

۴) Helix Jump ( سرعت عمل در جا‌به‌جایی… )
این بازی نام آشنا قریب به ۲ سال است بازی ثابت اکثر گوشی های اندروید است و تا به امروز بیش از ۱۰۰ میلیون نصب در سراسر دنیا داشته است. توپ شما در حال سقوط از روی برج هزارتوی هلیکس است و باید به نحوی آن را به انتهای برج برسانید که با مناطق ممنوعه روی پرتگاه های برج اصابت نکند. چیزی که بیشتر از هر چیزی در این بازی نیاز است و دقت و سرعت عکس العمل است. این بازی با امتیاز خوب ۴.۴ از ۵ هم اکنون در گوگل پلی موجود است و شما می‌توانید این بازی را به صورت کاملاً رایگان ار اینجا دانلود کنید.

 

بهترین بازی اندروید

۵) Rise Up ( بادکنکی که باید مواظبش باشید… )
این بازی یکی از بازی های جذابیست که در سبک رقابتی می باشد و توسط استودیو بازیسازی Dev3abdo طراحی و به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شده است. کار شما بسیار ساده است، بادکنکی در حال رفتن به سمت بالا می باشد و شما باید تلاش خود را آغاز کنید و مانع برخورد آن با موانع پیش رو بشید. شاید بگویید که کار ساده می باشد به راحتی بتوانید آن را انجام بدهید اما اینگونه نیست چراکه موانع موجود در مسیر به گونه ای طراحی شده اند تا شما به سختی بتونید از بین آنها عبور نمایید با نگهداشتن انگشت روی صفحه قادر هستید هدایت دایره روبه رویی را در اختیار بگیرید و مانع ها را به سمت چپ و راست پرتاب کنید. در سطح های اولیه تعداد موانع کم می باشد ولی با پیشرفت و رفتن به سطح بالا تعداد موانع نیز چندین برابر خواهد شد که در این صورت باید عکسل العمل سریع تری نسبت به قبل از خودتون نشون بدید. این بازی با امتیاز خوب ۴.۲ از ۵ هم اکنون در گوگل پلی موجود است و شما می‌توانید این بازی را به صورت کاملاً رایگان ار اینجا دانلود کنید.

 

بهترین بازی اندروید

۶) Tower Defense ( از برج خود دفاع کنید !!! )
بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای برج دفاعی – استراتژیک از استودیوی بازی سازی Royal Game Std برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به این لحظه بیش از ۵۰ هزار نصب در سراسر جهان داشته است و از پرمخاطب ترین ها به شمار می رود! در این بازی همانند دیگر بازیهای دفاع از قلعه دشمنان در مسیر مشخصی در حال حرکت هستند و از سمت چپ صفحه نمایش وارد می شوند و قصد دارند از سمت راست صفحه خارج شوند و به مقصد برسند اما شما باید با سرعت عمل بالا و استراتژی های خاص تان جلوی ان ها بایستید و با مستقرسازی برج های مختلف ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و مانع از خارج شدن ان ها از سمت راست صفحه شوید! انواع برج ها با قدرت ها خاص در اختیار شما قرار داده می شود که می توانید ان ها را در مکان های دلخواه مستقر سازید و طیف گسترده ای دشمنان از را از بین ببرید، امکان ارتقا برج ها و سلاح ها نیز وجود دارد که با پیش بردن مراحل و افزایش پول می توانید ان ها را به اخرین سطح برسانید!  این بازی با امتیاز خوب ۴.۵ از ۵ هم اکنون در گوگل پلی موجود است و شما می‌توانید این بازی را به صورت کاملاً رایگان ار اینجا دانلود کنید.

 

بهترین بازی اندروید

۷) Feed the Spider ( تغذیه عنکبوتی )
بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های پازل و فکری (Puzzle & Brain Games) از استودیوی بازیسازی Gears of Fun Studio برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل پلی عرضه شده است. در این بازی شما باید با فکر و ذهن خود توت فرنگی های خوشمزه را به دهان شخصیت دوست داشتنی بازی برسانید! شما می بایست با اتصال توت فرنگی به تارهای عنکبوت و حرکت دادنش آن را به سمت دهان کارکتر بازی پرتاب کنید تا به مرحله بعدی صعود کنید! بازی صدها مرحله ی چالش برانگیز و متنوع را شامل می شود و در ان با انواع پازل های مختلف مواجه خواهید شد! با پیش بردن مراحل می توانید اسکین های جدید را کشف کنید ؛ کلاه های زیبا را جمع آوری کنید و در نهایت مراحل را با سه ستاره (کامل) پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! بازی علی رغم حجم کم خود به صورت عالی طراحی شده است و با داشتن گرافیک اچ دی و صداگذاری هیجان اور بدون شک نظر شما دوستداران بازی های سبک پازل را جلب خواهد نمود. این بازی با امتیاز خوب ۴.۷ از ۵ هم اکنون در گوگل پلی موجود است و شما می‌توانید این بازی را به صورت کاملاً رایگان ار اینجا دانلود کنید.

 

بهترین بازی اندروید

۸) Alto’s Adventure ( مجراجویی آلتو در دنیایی بی پایان )
ماجراجویی آلتو بازی خارق العاده و کم نظیر در سبک بازی های آرکید است.  Alto و دوستانش سوار بر اسنوبورد به سفری شگفت انگیز می‌روند، سفر در سرزمین مادری که هرگز پایانی نخواهد داشت و می بایست همه جوره مراقب باشید تا بهترین رکورد را به نام خود بزنید! یکی از ویژگی های منحصربه فرد این بازی روان بودن آن است. در این بازی باید لاماهای خود را از حرکت بازدارید قبل از اینکه به دره نزدیک شوند و با دوستان خود برای رسیدن به مقصد خود بر فراز صخره ها حرکت کنید.  این بازی که از بهترین بازیهای اندروید است، با امتیاز خوب ۴.۶ از ۵ هم اکنون در گوگل پلی موجود است و شما می‌توانید این بازی را به صورت کاملاً رایگان ار اینجا دانلود کنید.

 

بهترین بازی اندروید

۹) Dragon Hills ( سوار بر اژدها بر فراز تپه ها )
بازی محبوب، اعتیادآور و سرگرم کننده شاهدخت در سبک بازیهای اکشن است که با ده ها هزار دانلود از گوگل پلی از پرطرفدارترین بازی های کم حجم اندرویدی به شمار می رود و با استقبالی کم نظیر روبرو شده است. شاهدخت ماجراهای این بازی، بر خلاف تصوری که از پرنسس های مظلوم و ضعیف بازی ها داریم، بی باک است و قدرتمند؛ دختری که سوار بر اژدهایی مخوف، تپه ها را پشت سر میذاره و به قصد انتقام از ظلم هایی که بهش شده، زمین و زمان را به آتش می کشه!!!! نکته جالب این بازی این است که یک انگشت برای بازی کردن Dragon Hills کافیست! تنها کاری که در بازی انجام می دهید، پیش روی به جلو و تار و مار کردن هر جنبده ای است که بر سر راهتان قرار گرفته است! هر چقدر قربانی هایتان بیشتر باشد، امتیاز و سکه بیشتری هم به دست می آورید و طبعا قدرت ها و اسلحه جدیدتری را هم آزاد می کنید! این بازی با امتیاز خوب ۴.۵ از ۵ هم اکنون در گوگل پلی موجود است و شما می‌توانید این بازی را به صورت کاملاً رایگان ار اینجا دانلود کنید.

 

بهترین بازی اندروید

۱۰) FootRock 2 ( آدرنالین خونتونو بالا ببرید )
خب رسیدیم به یکی از جذابترین و بهترین بازی اندروید که از سال ۲۰۱۷ تا به الان طرفدارای زیادی رو به دور خودش جمع کرده…  یک بازی حادثه ای تفننی جالب از زاویه دید اول شخص و با گرافیکی کارتونی که عملا در آن هیچ قانونی وجود ندارد را تجربه خواهید کرد! این یعنی در این بازی نه خبری از زمان است نه از فضا و نه از نیروی جاذبه غ شما باید همان طور که بازی هست آن را قبول کنید و با چالش هایش روبرو شوید! داستان کلی بازی در مورد قهرمانی باحال و متواضع با قلبی مهربان به نام راکی است , راکی تا به حال پیروزی های زیادی را در میادین ورزشی به دست آورده است و یکی از بهترین بازیکنان فوتبال آمریکایی بود اما جراحت سختی در بازی دید! بعد از بردنش به بیمارستان و درمان جراحاتش دختری زیبا بار دیگر او را به بازگشت به دنیای ورزش ترغیب کرد! اگر به دنبال یک بازی اکشن جذاب و جالب برای سرگرم ساختن خود هستید به هیچ وجه FootRock 2 را از دست ندهید! این بازی با امتیاز خوب ۴.۵ از ۵ هم اکنون در گوگل پلی موجود است و شما می‌توانید این بازی را به صورت کاملاً رایگان ار اینجا دانلود کنید.

 

 

 

 

بدون نظر!

نظر خود را به اشتراک بگزارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.